<

FOTOGRAF NA EVENT

Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji za pomocą ciekawych zdjęć z imprezy firmowej lub eventu to nasza specjalność. Wspomnienia ludzi są ulotne a wybierając nasze usługi fotograficzne zadbasz o materiał pierwszej klasy, który można śmiało rozpowszechniać w mediach.

Współpraca z nami przebiega w bardzo dobrej atmosferze a do tego jesteśmy odpowiedzialni i wiemy jak ma wyglądać efekt naszej pracy.

Korzystając z najlepszego dostępnego na rynku sprzętu udostępnimy Wam nie tylko piękne zdjęcia ale w jakości studyjnej.

Serdecznie zapraszam do współpracy!

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Profesjonalna Sesja Firmowa w Siedzibie Firmy

Jeśli chcesz uatrakcyjnić swoje materiały promocyjne pięknymi zdjęciami których nie ma konkurencyjna firma możemy zorganizować sesję zdjęciową z Twoim logo w tle.

Wykonujemy dla Ciebie przemyślaną sesję fotograficzną i przekazujemy Wam pełną licencję na użycie zdjęć obrazu w swoich własnych komercyjnych materiałach. Ważne jednak by pamiętać, że kupując taką licencję nie nabywasz praw do zdjęcia lecz prawo do użycia go w swoich projektach.

Serdecznie zapraszam do współpracy!

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Fotograf Sportowy

Sportowcy podczas rywalizacji to niezwykle ciekawy temat fotograficzny. Choć w zasadzie fotografia sportowa niewiele różni się od reportażu eventu to zwykle traktowana jest jako osobna kategoria. W większości konkursów fotograficznych sport ma nawet osobną kategorię. Organizatorzy wydarzeń sportowych trzymają specjalne miejsca dla fotoreporterów, którzy będą relacjonowali przebieg zawodów. W fotografii sportu zazwyczaj korzystamy z długiego obiektywu, szybkiego aparatu i karty pamięci.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

Fotograf na Koncerty

Fotografia koncertów to jeden z pierwszych rodzajów fotoreportażu. Nasz fotoreportaż pokazuje życie, emocje oraz zaangażowanie artysty w interakcję z odbiorcą. I podobnie, jak muzyka to nie tylko zbiór nut, tak dobre zdjęcia koncertowe nie powinny być tylko suchą relacją z wydarzenia. Żeby dobrze przygotować się do reportażu z koncertu, musimy mieć wiedzę na temat oświetlenia a także charakteru zespołu.

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider

KONTAKT

kontakt@jedrakphoto.com

+48 799 465 427

Ważne wydarzenia, imprezy, warsztaty, szkolenia, kursy, spotkania – dokumentujemy życie w jego najróżniejszych wymiarach. Tworzymy profesjonalne, pełne emocji reportaże, które oddają to, co najważniejsze: przebieg, ulotne emocje i niebanalne ujęcia.

Nasza specjalność to fotografia ślubna, reportaże z event-ów, wydarzeń sportowych i koncertów. Z przyjemnością  realizujemy reportaże każdego rodzaju wydarzeń, niezależnie od charakteru i miejsca, w którym się odbywają.

Najwyższej jakości sprzęt pozwala na pracę w przeróżnych warunkach: ciemnych pomieszczeniach, ogromnych salach koncertowych.

Staramy się dopasować do wymagań klientów, wystawiamy faktury.

Zapraszamy do współpracy – Natalia & Krystian